Az esetleges menetrend változásokról az érintett utasok a foglalásánál használt e-mail címükre automatikus tájékoztatást kapnak. Azoknak az utasoknak, akik utazási irodán keresztül foglaltak jegyet a Wizz Air járataira - ideértve az online utazási platformokat is - kapcsolatba kell lépniük azzal a céggel, amelytől jegyet vásárolták.

Azok az utasok, akik az utazási korlátozások miatt nem tudnak repülni, miközben járatuk a menetrend szerint üzemel, törölhetik jegyüket és visszatérítést igényelhetnek törlési díj fejében.

QP | Quality Placement

A közlemény szerint amennyiben törölnek egy járatot, akkor a Wizz Air számlatulajdonosok az eredeti viteldíj 120 százalékát visszaigényelhetik Wizz Air pontokban, vagy 100 százalékos visszatérítést igényelhetnek a fizetés eredeti módja szerint, vagy ingyenes átfoglalási lehetőséget is választhatnak.

A lehetséges változtatásokra azért van szükség, mert a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében a magyar kormány bejelentette, hogy szeptember 1-jétől lezárja Magyarország határait. A nem magyar állampolgárok nem léphetnek be az országba, míg a külföldről hazatérő magyar állampolgároknak két hétig vagy két negatív koronavírus teszt bemutatásáig házi karanténba kell vonulniuk. Ezek a szabályozások egy hónapig lesznek érvényben.

A légitársaság felhívta az utasok figyelmét, hogy tájékozódjanak a rájuk vonatkozó utazási korlátozásokról, arról, hogy beléphetnek-e az adott országba. Emellett arra is rámutattak, hogy az egyes országokba történő belépési szabályok megváltozhatnak a jegy megvásárlása és az utazás dátuma között, amelynek kockázatát az utasoknak kell viselniük.