Az egyesülés lezárulásával újabb mérföldkőhöz ért a magyar pénzügyi piacon meghatározó szerepet betöltő, egységes bank létrehozására irányuló építkezés, amelynek következő állomása a Takarékbank integrálása. Az átállásnak és a rendszerek ismételt, biztonságos üzembe helyezésének köszönhetően az MKB Bank szolgáltatásai zavartalanul működnek, és a bankfiókok is a szokásos nyitvatartás szerint várják az ügyfeleket.

Az egyesült MKB Bank 66 városban, összesen 143 bankfiókkal és 184 ATM-mel van jelen, ezzel az ügyfeleknek a korábbinál több helyszínen biztosítja a személyes ügyintézés lehetőségét. A továbbiakban betéti bankkártyával országosan közel 1100 helyszínen, az egyesült MKB Bank mellett a Takarékbank automatáiból is vehető fel készpénz a saját banki ATM készpénzfelvételi díjjal megegyező díjért.

„Két stabil, kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtó, magyar tulajdonú hitelintézet egyesítésével, rekord idő alatt sikeresen megvalósítottuk a történelmi jelentőségű hármas bankfúzió egyik legnagyobb lépését. A terveknek megfelelően folytatjuk a munkát a Takarékbank csatlakozására való felkészüléssel, valamint merőben új ügyfélélményt nyújtó digitális szolgáltatásaink bevezetésével” – nyilatkozta Barna Zsolt, a Magyar Bankholding Zrt. és az MKB Bank Nyrt. elnök-vezérigazgatója.

A korábbi Budapest Bank-fiókok arculata megváltozott, és a jogutód MKB Bank logójával és egyéb arculati elemeivel működnek tovább. A Budapest Bank 14 korábbi – 4 fővárosi és 10 vidéki – fiókjánál tapasztalhatnak az ügyfelek teljes imázsváltást. Az MKB Bank továbbá újra megnyitotta átalakított, 500 négyzetméteres fiókját a GoBuda Mall bevásárlóközpontban.

Valamennyi ügyintézési és kommunikációs csatornán – az internetbankban, a mobilapplikációban, a számlakivonatokon, a postai és elektronikus leveleken – is az MKB Bank adataival és logójával találkozhatnak a Budapest Bank korábbi ügyfelei.