A felhívással indult tárgyalásos eljárás eredményét az ajánlatkérő Budapesti Közlekedési (BKV) Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A nyertes feladata a metróvonal rekonstrukciója mellett a szükséges kiegészítő tervezés elvégzése is.
A déli szakasznak nevezett vonal a Kőbánya-Kispest, a Határ út, a Pöttyös utca, az Ecseri út és a Népliget állomásokat foglalja magába.
A metróállomásokon a következő munkákat kell elvégezni: építészeti, szerkezet építési és szigetelés javítási munkák, mozgólépcsők és liftek beépítése, épületgépészeti és különleges gépészeti berendezések felújítása, áramellátási rendszerek cseréje kábelezéssel és EDI interfésszel, az állomások erőátviteli és világítási berendezéseinek cseréje, továbbá a felszíni közműkiváltási és építési munkák.
A Strabaggal február 15-én kötött szerződést a BKV.
Az értékelésnél 70 súlyszámmal szerepelt az ár, és 30 súlyszámmal a minőség. A felújítást az uniós Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) finanszírozza.
A munkák azt követően kezdődnek, hogy elkészül az északi szakasz rekonstrukciója, amely márciusban várható.
Indult még a tenderen, de nem nyert a DS Konzorcium amelynek vezető tagja a Dömper Kft., tagja pedig a Subterra - Raab Kft., egyedül tett ajánlatot a KÉSZ Építő és Szerelő Zrt. továbbá a Swietelsky Magyarország Kft. is.
Legolvasottabb

Romániát választotta a Mercedes

Egy részeg orosz őrmester elpusztíthatja Kelet-Európát?

Asztalcsapkodással és hallgatással indult el a Putyin utódlásáért folyó harc

Ekhós matek: mennyi marad zsebben a 300 ezer forintos fizetésből szeptembertől?

Már januárban remél újféle földgázellátást a kormány

Villanyoltás lesz a boltokban

Akkora biznisz lett a lopott Mercedes-alkatrész, hogy az már a drogkereskedelemmel vetekszik
