Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A közlemény szerint a koronavírus-járvány miatt az online kiskereskedelem jelentős teret hódított, ezzel együtt az ügyfelek és vásárlók igényei is megnőttek. A Magyar Posta Zrt. ügyfélbarát és a 21. század követelményeinek megfelelő szolgáltatások biztosítására törekszik, ebben jelenthet előrelépést a közös vállalat létrehozása.

A Magyar Posta és a Waberer's Nyrt. szándéknyilatkozatot írt alá fulfillment szolgáltatás kialakításáról, a szolgáltatás kiépítésével a két társaság teljeskörű logisztikai szolgáltatást lesz képes nyújtani a vásárlói megrendeléstől egészen a kézbesítésig - közölték.

Az együttműködéssel a posta bővíti szolgáltatási köreit, támogatja e-kereskedelmi partnereit, és tovább erősíti a hazai piacon betöltött szerepét. A két cég tudása és tapasztalatai jól ötvözhetők, a posta hozza az e-kereskedelmi logisztikai tudását, a Waberer's pedig a raktárlogisztikát - idézik a közleményben Schamschula Györgyöt, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatóját.

Barna Zsolt, a Waberer's vezérigazgatója úgy fogalmazott, „a Waberer's csoport stratégiájában kiemelt helyet foglal el az e-kereskedelemben való közreműködés. A postával közös infrastruktúra és raktár kialakítása révén lehetőség nyílik arra, hogy a korábbinál versenyképesebb szolgáltatáscsomagot nyújtsanak ügyfeleiknek és meghatározó szereplők legyenek az online kiskereskedelmi piacon; céljuk a közös ügyfélkör kialakítása és bővítése.”

A fejlesztés a jelenleginél hatékonyabb és versenyképesebb szolgáltatást tesz elérhetővé a webáruház-ügyfeleknek, miközben a vásárlók számára a kézbesítés még gyorsabbá és pontosabbá válhat - közölték.