A magyar beszállítóktól származó termékek értéke és mennyisége növekszik: a 2009-ben 13,9 milliárd forint értékben 18 670 tonnányi magyar árut vásárolt a gyorsétteremlánc Magyarországról. A McDonald's európai hálózata 2010-ben 14,6 milliárd forintért vett 21 067 tonnányi magyar terméket. Az idén várhatóan 14,9 milliárd forintra nő az éves beszerzés értéke, amely 21 807 tonna magyar áru megvásárlását jelenti.

A magyar alapanyagok - csirkehús, szárított hagyma, szószok és szívószál - számos ország éttermeibe jutnak el, például csirkehúst 16 országba szállítanak a magyar beszállítók. Belföldön pedig a csirkehús, a mélyalmos tojás, a virágméz, a joghurt, az ásványvizek mellett szószok, szívószál és a csomagolóanyagok származnak magyar beszállítóktól. A mezőgazdasági szezonban a zöldségek - paradicsom, uborka, saláták, friss és szárított hagyma - szintén a belföldi kertészetekből érkeznek a magyar leányvállalathoz.

A McDonald's Magyarország nettó árbevétele 2010-ben gyakorlatilag megegyezett az előző évivel. 2009-ben 20,946, 2010 pedig 20,521 milliárd forint volt - a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium által közzétett adatok alapján.