Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A gazdasági magazin minden évben számos országban osztja ki az év életbiztosítója címet; 2014-ben összesen 55 országban osztották ki a 2013-as teljesítmények alapján. A magazin által felkért független, szakmai zsűri választotta ki az egyes országokban általa legjobbnak ítélt társaságot olyan szempontok alapján, mint például:

  • a biztosító díjbevételének változása az elmúlt évhez képest,
  • a beérkező biztosítási szerződések gyors és pontos feldolgozásának érdekében tett intézkedések,
  • az ügyfelek elégedettségének növelése, illetve az ügyfelek megtartása érdekében tett lépések,
  • a termék innováció terén elért eredmények,
  • valamint a társaság piaci részesedése, és annak változása a 2012. évhez képest.

A Magyar Posta Életbiztosító Zrt. a magyarországi vállalatok körében azon kevesek közé tartozik, amelyek az elmúlt években jórészt képesek voltak függetleníteni magukat a hazai és nemzetközi piaci trendek gyakran kedvezőtlen hatásaitól. A társaság tizenegy éve van jelen a magyar piacon, az elmúlt öt évben megduplázta díjbevételét: 2013-ban már 50 milliárd forintos díjbevételt realizált. Az alapítás óta eltelt időszakban összesen több mint négyszázezer életbiztosítási szerződést kötött a biztosító.

Új termékeinkkel - így a 2014-ben a piacon elsőként bevezetett hagyományos, garantált szolgáltatást nyújtó nyugdíjbiztosítási termékünkkel is - még magasabb szolgáltatási minőségre törekszünk annak érdekében, hogy a Magyar Posta hálózatán keresztül elért széles ügyfélkör számára továbbra is kiváló biztosítási szolgáltatásokat nyújtsunk - mondta el Pandurics Anett, a Posta Biztosító vezérigazgatója, aki szerint középtávon szeretnének a magyar biztosítási piac öt legnagyobb díjbevételű vállalata között stabilan elhelyezkedni.

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint az idei év első kilenc hónapjában a magyarországi életbiztosítási szegmens csaknem 335 milliárd forintos összesített díjbevételt könyvelhetett el, 3,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A Magyar Posta Életbiztosító Zrt. három negyedéves díjbevétele meghaladta az 53,8 milliárd forintot, amely csaknem harmadával több, mint a tavalyi év azonos időszakában. A társaság piaci részesedése így ebben az időszakban 16,1 százalék volt a díjbevétel alapján.