Közleményt adott ki az MBH azt követően, hogy az egyik pénzügyi portál azt írta hétfőn, problémák merültek fel a Takarékbank és a Budapest Bankot már korábban magába olvasztó MKB Bank fúziójakor. 

Az MBH közleményét változtatás nélkül közöljük:

Egy személy, vállalkozás Bankunknál egyszerre több forintszámlával (lakossági számlákkal; vagy lakossági és vállalkozói vagy speciális, például letéti számlával) is rendelkezhet. Bankunk nem mondott fel bankszámlavezetési szerződést amiatt, mert az ügyfélnek több számlája van az összeolvadó jogelőd banki entitásoknál, illetve május 1. után az MBH Bank Nyrt.-nél. Az összeolvadások nyomán azonban szükségessé vált a jogelőd bankoknál ( Budapest Bank Zrt. és MKB Bank Nyrt.) ugyanazon ügyfélnek vezetett bankszámlák díjcsomagjának, díjtételeinek technikai okokból történő összehangolása. Téves az az értesülés, hogy a Bank ilyen indokkal mondott volna fel bankszámlavezetési szerződést. A szóban forgó esetben – jellemzően ügyédek esetében - a Banknál vezetett letéti számlákhoz igénybe vett letéti díjcsomagok kerültek felmondásra (pár tízes nagyságrendben) június végével amiatt, mert a tagbankok egyesüléséhez kapcsolódó rendszerátállás következtében a Bank ügyfélszintű árazásra tér át, azaz egy díjcsomagot biztosít az egy ügyfélhez tartozó minden lakossági vagy pénzforgalmi számlára. Ez az Ügyfelek számára csupán a letéti számlák árazását érinti, a számlavezetési szolgáltatást nem, az érintett ügyfeleknek pedig a Bank a letéti számlák kapcsán levelében a díjcsomag felmondását követően az irányadó standard díjszabás mellé egyedi árazást kínált fel, amellyel így továbbra is számlavezetési díj felszámítása nélkül és tranzakciós kedvezményekkel biztosítja számukra a letéti számla vezetését - további 12 hónapig.


Megvalósult az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. fúziója, május 1-jétől a létrejött hitelintézet MBH Bank Nyrt. néven, új, egységes arculattal folytatja tevékenységét. Bővebben>>>