A „médiabirodalom” jelenleg a ma induló Echo TV-ből, illetve az ugyancsak most debütáló internetes site-ból, az echotv.hu-ból és az Echo Hírügynökségből áll. Úgy tudjuk, ezek mellett rövidesen egy életmód magazin jellegű televízió, a Vital TV indítását is tervezi a vállalkozó. Információnk szerint Széles előrehaladott tárgyalásokat folytat egy közéleti napilap megvásárlásáról is. A négy közéleti napilap közül minden bizonnyal nem a Ringier tulajdonában lévő Népszabadságot szemelte ki, s nehezen képzelhető el, hogy a Magyar Nemzet tulajdonosai épp a választások előtt néhány hónappal válnának meg az újságtól; hasonló okokból a Népszava tulajdonosváltása sem várható, így a Magyar Hírlap megvásárlása a legvalószínűbb. Az Echo TV műfajában leginkább a CNBC-re hasonlít majd - jegyezte meg lapunknak korábban Gulyás István, a televízió vezérigazgatója. A csatornán - amely éppúgy beszámol a tőzsdei folyamatokról, mint a kis- és középvállalkozásokat érintő témákról - óránként látható egy 10-15 perces gazdasági információs blokk, reggel kétórás információs show, délben egyórás „üzleti ebéd”, este pedig 7-11-ig egy teljes egészében élő adás keretében napi összefoglalóval zárul a műsor. A nap folyamán egyébként számos élő kapcsolásra készülnek a televízió­sok, akiknek munkáját a kiszálló kamerához csatlakoztatott mini stúdió is segíti majd. Részletek a mai NAPI Gazdaságban.