"Szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket, hogy sajnos a mai napon ismét fennakadások vannak elektronikus csatornáink és egyes fióki szolgáltatásaink működésében. Kártyás szolgáltatásaink megfelelően működnek" - írja a CIB Bank a honlapján.

Április 19-20-án került sor a CIB Bank informatikai eszközeinek új adatközpontba költöztetésére, illetve fejlesztésére. A költözés miatti, előre bejelentett szolgáltatáskiesés a meghirdetettekkel összhangban 2019. április 20-án (szombaton) 20 óráig tartott, és ezt követően a szolgáltatások szombat estétől kedd délelőttig megfelelően működtek. Kedd délelőtt azonban technikai problémák léptek fel, amelyek miatt az ügyfélkiszolgálási idő az elektronikus csatornákon, illetve a fiókokban lelassult. Ezen problémák javítása jelenleg is folyamatban van, a javítás lezárultáig időről-időre rövidebb szolgáltatáskiesések, lassulások lehetnek - közölte a bank.

A hitelintézet sajnálja az okozott kellemetlenséget, és nagy erőkkel dolgozik, hogy mielőbb megoldja a problémát. Az informatikai terület munkatársai éjjel-nappal, megállás nélkül dolgoznak, hogy a szolgáltatások ismét a megszokottak szerint álljanak rendelkezésre. Ha sikerül megoldani a problémát, arról a honlapon és a Facebookon is tájékoztatják az ügyfeleket.