Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Az új, fogyasztóknak szóló lapot lényegében a korábbi Teszt magazinhoz hasonló koncepcióval hívták életre, azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy teljes mértékben független kíván maradni, ezért hirdetéseket sem tartalmaz majd az újság. Nagy Ida főszerkesztő a NAPI Online kérdésére elmondta, hogy vizsgálódásaik során a termékek, így például háztartási eszközök, élelmiszerek mellett szolgáltatásokat is górcső alá vesznek majd, azaz többek közt tesztelik a közüzemi szolgáltatókat és a bankokat is. A tervek szerint az első példány csütörtökön 36 oldalon jelenik meg 13 ezer példányban. A teszteket szakújságírók végzik majd, kvázi külsős szerzőként, ugyanis a megpróbálják majd mindig a legjobb szakembert megkeresni a piacon egy-egy írás elkészítéshez. A Teszt magazinhoz képest további újdonság lesz, hogy a lapot kiadó OFE már belépett a Fogyasztóvédő Szervezetek Tesztelő Szervezetébe, így olyan nagy európai tesztekhez is hozzájutnak, amelyek Európa jelentős fogyasztóvédelmi magazinjaiban is megjelennek. A főszerkesztő szerint a legnagyobb gondot a lap működéséhez szükséges források előteremtése jelenti, hiszen ezt a keretet lényegében reklámok nélkül kell összehozni. Ennek érdekében természetesen az olvasókra, s a későbbi előfizetőkre számítanak, de pályázati pénzekre is alapoznak. A lap 289 forintért kerül majd a standokra.