A 2006-ban alapított Nanushka már hosszú évek óta a nemzetközi divatszíntér egyik meghatározó szereplője. A vegán bőrről, a környezetbarát és tudatos anyagfelhasználásról elhíresült magyar márka most a spanyol partivárosban, Ibizán veti meg a lábát.

A Nanushka alapítója Sándor Szandra, és férje Baldaszi Péter - aki a vállalat társtulajdonosa - egy egészen új projektet fejeztek be a napokban Spanyolországban.

Az El Silencio klubbal való együttműködés során megnyitottak egy olyan bázist, ahol a művészet, az építészet és a dizájn keveredik a divattal (a pop-up Store-ról a márka Instagram-oldalán nézhetnek képeket).

A Fehér Sziget egyik imponzáns helyén lehet tehát meditálni a Nanushka "Sun Series" név alatt, ahol rózsaszín napernyők és napozóágyak, valamint egy Nanushka-bolt is található.

A Nanushkát nem a trendek, hanem az időtálló értékek vezérlik. A luxusáruházak néha kissé ijesztőnek tűnhetnek, de számunkra mindig is nagyon fontos volt, hogy a lehető legbefogadóbbak legyünk, hogy megmutassuk, a luxus lehet más is

- mondta Sándor Szandra a Vogue-nak.

A wellness-programot vezető Chris Connors szerint Ibiza szigete okos hely a kezdéshez. Ibiza ugyanis régóta vonzza a divatvilágot a fiatalos, soha nem nyugvó energiájának köszönhetően.

A megnyitón Connors arra buzdította a Nanushka közönségét, hogy legyenek kedvesek és elfogadók egymással. "Ahová a Nanushka megy, oda mások is követni fogják. A Sun Series a hitelessége miatt fog megtérülni" - mondta.

Ahogy arról korábban a Napi.hu is beszámolt, a márka 2020-ban 21 millió eurós bevétellel zárt (7,6 milliárd forint, ugyanakkor 2 milliárd forint veszteséget könyveltek el) és idén 33 millió eurós rekordbevételt is elérheti.