A magyar autóvásárlóknak sokkal fontosabb, hogy az általuk kiszemelt autó milyen erős, és hogy mennyit fogyaszt, mint az, hogy milyen a károsanyag-kibocsátása, ráadásul előnyben részesítik az erős motorú német márkájú autókat - mondta a lapnak Fojt Attila.

A Magyar Gépjármű-kereskedők Országos Egyesületének (MGOE) az elnöke, aki arra sem számít, hogy Európa többi országában az autótulajdonosok elkezdenének megszabadulni a Volkswagen-botrányban érintett és manipulált 1,6- os és 2,0-es dízel autóiktól. Már csak azért sem, mert ha bizonyos típusokat ki kell vonni a forgalomból, az a magyar piacot is érinti, ha pedig csak visszahívási akció lesz, akkor amiatt nem fogják a tulajok eladni a kocsijukat.

A Duna Autó ügyvezető-tulajdonosa, Ormos István a lapnak azt mondta, hogy a két hete kirobbant Volkswagen-botránynak - amelynek lényege, hogy a cég úgy buherálta meg egyes, korábban gyártott dízelmotorjait, hogy azok a tesztüzemben sokkal kevesebb káros anyagot bocsátottak ki, mint amikor élesben, az úton hajtották őket - nincs érezhető hatása, a Volkswagenek iránti bizalom, és a dízelmotorok iránti érdeklődés sem csökkent. A manipulált motorral új autót már nem árulnak, azok csak a cég által kínált használt autókban találhatók meg - áll a Magyar Idők cikkében.

QP | Quality Placement