Az ügyfelek banki adataira fókuszáló csalók különböző meghamisított e-mail címről küldik ki a számla elkészültére vonatkozó leveleket. Fontos tudni, hogy az NKM hivatalos online ügyfélszolgálati rendszerei az ugyfelszolgalat@online.nkm.energy valamint a noreply@nkm.energy címekről küldik ki a hivatalos értesítéseket. Az ügyfeleknek minden esetben erről a két e-mail címről érkezik a hivatalos, hiteles tájékoztatás, amennyiben új földgáz- vagy áramszámlájuk készül - jelzi az MTI szerint a közműcég.
Az NKM online ügyfélszolgálati honlapján sosem kérik ügyfeleiktől, hogy adják meg a bankkártyás fizetéshez szükséges adataikat. Azokat minden esetben a biztonságos banki felületre történő átirányítást követően kell csak megadniuk - hívta fel a figyelmet az NKM, egyúttal közölte: elhatárolódik minden, nem hivatalos úton történő megkereséstől és csalási kísérlettől, ezek felderítésében együttműködik a rendőrséggel és más hatóságokkal. Azt kérik, hogy az ügyfelek bármilyen, NKM-el kapcsolatos visszaélés-gyanús megkeresést az ugyfelszolgalat@nkm.energy email címen vagy az ügyfélszolgálat +36 1/20/30/70 474 9999-es telefonszámán jelezzenek.
Kapcsolódó
Hasonló csalásra figyelmeztetett a héten már a K&H Bank, ott is hamis emailen keresztül próbálták megszerezni a fogyasztók adatait.
Legolvasottabb

Pfizer-oltás: egyeseknek lemondták az időpontját, megszólalt a kormányhivatal

Új korszak a NAV-nál: fogják a fejüket a könyvelők, erről nem szólt a hivatal

Kínai vakcina: pénzjutalmat kapnak a háziorvosok, ha találnak bárkit, aki felvegye

Felfüggeszthetik a nyugdíját annak, aki a vírus miatt költözik, erre érdemes figyelni!

Meglepődhetnek az éttermekbe visszatérő vendégek

Nagy változásra készül az Aldi a tészta- és rizstermékek értékesítésénél

Kiugróan gyenge lett a forint

Bűnösnek mondták ki a George Floydot meggyilkoló rendőrt
