A Facebookon terjedő játék oldalán, a "jártál-e már a Tescóban" szintű, rövid kérdéssor kerül először a felhasználó elé. Mindegy azonban, hogy ki és mit válaszol, a rendszer "ellenőrzi a válaszokat", majd közli a jó hírt: ha a felhasználó Viberen vagy Facebookon 15 ismerőssel megosztja ezt a "nagyszerű ajánlatot", akkor már csak adatait kell megadni a nyeremény átvételéhez.

Ám nyeremény  nincs a végén, de addigra már az átverés terjesztőjévé vált az oldal megosztója is - írja a portál. A "játék" több webcímen is fut, s mindegyiken több ezer megosztás keletkezett néhány óra alatt.

A Tesco Magyarország tájékoztatása szerint a vállalat nem szervez ilyen promóciót. A tescós játékokat egyébként minden esetben a tesco.hu webcím alatt és/vagy a Tesco hazai Facebook-oldalán lehet megtalálni.

QP | Quality Placement