A postások már régebb óta érzik, hogy túl kevesen vannak ahhoz, hogy normálisan ellássák a feladataikat, de december eleje óta már kívülről is láthatóak a problémák az állami vállalatnál, hozzánk is akkor érkeztek az első panaszos levelek, és azóta is jönnek (szemben a feladott csomagokkal) - írja a 444.hu.

December elején valószínűleg lefagyott az OLK

Több, postás ismeretséggel bíró olvasójuk is arról számolt be, hogy december elején a legnagyobb probléma az OLK-nál, vagyis a posta budaörsi logisztikai központjánál alakult ki. Ha itt valami zavar keletkezik, akkor azt az egész ország megérzi, ráadásul a központban nincs lehetőség hosszabban raktározni a csomagokat, mert nincs erre hely. Vagyis ha a folyamatos feldolgozás elakad, akkor a teherautókról sem lehet időben lepakolni, emiatt a dominó-elv szerint újabb és újabb csúszások következnek.

Szerdán már kikapcsolták a telefont is

Hogy a probléma azóta sem oldódott meg, azt bizonyítja, hogy telefonon már érdeklődni sem lehet a küldemények után. Az MPL (ez a posta futárszolgálata) erre megadott központi száma szerdán már ki se csengett, hanem azonnal bontja a vonalat, míg az e-mailes megkeresésre az alábbi automitkus üzenetet olvashatják a csomagjuk miatt izgulók: "Elektronikus üzenetét megkaptuk, melynek feldolgozását hamarosan megkezdjük. A megnövekedett ügyfélmegkeresések miatt előfordulhat hosszabb válaszadási idő."

 

 

 

QP | Quality Placement