Megállt az OTP Bank webes szolgáltatása, a panaszok pedig kommenttként, tömegével jelennek meg a problémát elismerő közösségi oldali bejegyzés alatt.  "A kártyán keresztüli fizetés lehetetlen. Az OTP oldalára sem tudok belépni egy ideje!!!! a Simple fizetési mód el se indul. Most próbálok egyeztetni velük telefonon" - posztolta ki egyikük.

Az OTP Bank a saját Facebook oldalán tett közzé egy rövid bejelentést. E szerint a bank egyik rendszerében technikai hiba keletkezett, ami lassulást opkoz néhány banki szolgáltatásban. "Ügyfeleinknek érdemes néhány perc elteltével ellenőrizni az adott tranzakció teljesülését. Szakembereink külső szakértők bevonásával, nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy minél előbb helyreálljon a szolgáltatások működése" - írják.

Az ügyfélreakciókból nem úgy tűnik, mintha csak részleges fennakadáról lenne szó, az egyik kommentelő, aki állítása szerint négy órája várja az azonnali átutalását, ironikusan és lemondóan meg is jegyzi, hogy  "a "külső szakértők bevonása" sosem hangzik jól technikai hiba esetén" (...) de nem baj, úgyis sokan vannak az üzletekben, így legalább nem fogok tolongani".