Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az év végére 227 üzletünk nagy része megújult vásárlói térrel és jelentősen bővített kínálattal várja majd kedves ügyfeleinket, ráadásul áruházláncunk egy újabb egységgel is bővül ősszel, Hajdúsámsonban mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.

Tavaly a cég 35 millió eurót fordított e célokra, idén 52 millió euró szerepel az vásárlói terek megújítására vonatkozó költségvetésben. Jövőre várhatóan további 35 millió euró áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.

Az üzletterek felújításával egy időben az árukínálat is frissül és bővül. A diszkontlánc rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Az már most látható, hogy a megújult üzletekben a vevők gyorsabban megtalálják a keresett termékeket. Ráadásul az „újjászülető” egységekben immár helyet kapnak az úgynevezett egészségszigetek is, amelyeknél az egészséges táplálkozáshoz kapcsolódó árucikkek, valamint a különböző ételérzékenységeknek megfelelő termékek találhatók, legyen szó biozöldségről vagy -gyümölcsről, hűtött laktózmentes vagy vegán termékekről, illetve más gluténmentes, bio- vagy energiacsökkentett termékekről.

A Penny Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat.