Az utaspanaszok nyomán változtatásokat vezet be a budapesti utaskezelési szolgáltatójával kapcsolatban a Wizz Air: Budapesten eddig a helyszíni jegyértékesítést, a poggyászfeladást és -ellenőrzést, valamint a reptéri utasfelvételt a Malév Ground Handling vagy annak valamely alvállalkozója végzi.

A diszkont légitársaság felszólította a Malév Ground Handlinget, hogy a Wizz-utasok esetében azonnal függessze fel alvállalkozója, a Budport szolgáltatásainak használatát. Felkérték továbbá a teljes útvonalhálózat mind a 104 repülőterén földi kiszolgáló partnereiket, hogy a poggyászméretek vizsgálatakor az ésszerűség és a méltányos rugalmasság jegyében engedjék fel a kézipoggyászokat a fedélzetre akkor is, ha a fogantyú vagy a kerekek kilógnak a méret vizsgálatára alkalmas keretből.

Végrehajtják továbbá az online, a repülőtereken és a beszállókártyákon elhelyezett információs anyagok teljes körű felülvizsgálatát, hogy biztosítsuk, az utasok helyesen értelmezik a Wizz poggyászszabályzatát.

QP | Quality Placement