A konferencián részt vevők közül a TGI képviselői a hazai online piacról készített demográfiai és szociográfiai kutatásokról tartottak előadást. A beszámoló szerint a megrendelők - a hagyományos demográfiai kutatások mellett - egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az életstílus-kutatásra. Az NRC több mint ötezer főt megkérdezésén alapuló kutatásából kiderült, hogy a heterogén típusú site-ok - Origo, Index, Korridor - piaci részesedéséből egyre többet szakítanak ki a speciális tartalmat kínáló oldalak, amelyeket fiatalos, férfias, nőies, hírközlő vagy kikapcsolódó oldalakra oszthatunk. A tv2 kereskedelmi adó képviselője a többcsatornás marketinget mutatta be a médiatulajdonosi perspektívából. A szakember hangsúlyozta, hogy míg kezdetben a márkaépítésen és a széles nézőtömeg elérésén volt a hangsúly, addig mára ez áttevődött a termékértékesítésre. A többcsatornás marketing a különböző csatornák által elért különböző célcsoportokat célozza meg és a domináns csatorna húzóerejét a kisebb csatornákkal egészíti ki. Ezt az egységet kihasználva alakítják ki az egységes kommunikációt is a különböző célcsoportokkal. Az OMD Hungary Magyarország piacvezető médiaügynöksége a világ vezető médiaügynökségi hálózatához, az OMD Worldwide-hoz tartozik és egyben az OMNICOM Csoport médiapartnere, amely a kommunikáció, marketing és reklám területére szakosodott.