A rendszer célja, hogy a vásárlók akár 24 órán belül, vagy annál kevesebb idő alatt választ kapjanak a kérdéseikre. A Rossmann a lépéssel munkahelyeket is teremtett, és a technikai hátteret is fejlesztette az elégedett ügyfelek érdekében - adta hírül a cég.
A társaság új online és telefonos ügyfélszolgálatán hét közben már reggel hét és este kilenc között elérhetőek a dolgozók, hétvégén pedig reggel nyolc és délután fél öt között válaszolnak a vásárlók megkereséseire. A már működő modellhez tapasztalt kollégákra volt szükség.
Kapcsolódó
A értékesítésből érkező kollégákkal erősítettük meg az ügyfélszolgálatot, többeknek közülük 20 éves tapasztalata van. A lehetőséget olyan kollégák számára biztosítottuk, akik azon üzletekben dolgoztak vidéken, melyeket korszerűtlenségük miatt kénytelenek voltunk bezárni, de mindenképpen szerettük volna komoly szaktudásuk és Rossmannal közös múltjuk miatt a továbbiakban is megtartani őket - mondta Flórián László ügyvezető.
Az új modellben fizikailag három különböző helyszínen dolgoznak: a kaposvári irodában és az üllői központban home office és irodai munka kombinációjában, Nagykanizsán pedig távmunkában.
Legolvasottabb
Németország borítja az uniós olajembargót, külön tiltást vezetnek be
Orosz földgáz: Brüsszel enged, de Magyarország megütheti a bokáját

Országos naperőmű-boomot jelentett be az MVM Csoport

EU-jóslat: az év második felében kapják a nyakukba a magyarok a feketelevest

Terhet kaphat a nyakába a MOL, megadóztatnák az orosz olajat a szomszédban
Menekítik az ukrán katonákat az Azovsztalból, nem tud jobb megoldást a védelmi minisztérium

Látványos változás jön a boltokban május 28-tól

Megjött az orosz válaszlépés a finn NATO-csatlakozásra
