A rendszer célja, hogy a vásárlók akár 24 órán belül, vagy annál kevesebb idő alatt választ kapjanak a kérdéseikre. A Rossmann a lépéssel munkahelyeket is teremtett, és a technikai hátteret is fejlesztette az elégedett ügyfelek érdekében - adta hírül a cég.

A társaság új online és telefonos ügyfélszolgálatán hét közben már reggel hét és este kilenc között elérhetőek a dolgozók, hétvégén pedig reggel nyolc és délután fél öt között válaszolnak a vásárlók megkereséseire. A már működő modellhez tapasztalt kollégákra volt szükség.

A értékesítésből érkező kollégákkal erősítettük meg az ügyfélszolgálatot, többeknek közülük 20 éves tapasztalata van. A lehetőséget olyan kollégák számára biztosítottuk, akik azon üzletekben dolgoztak vidéken, melyeket korszerűtlenségük miatt kénytelenek voltunk bezárni, de mindenképpen szerettük volna komoly szaktudásuk és Rossmannal közös múltjuk miatt a továbbiakban is megtartani őket - mondta Flórián László ügyvezető.

Az új modellben fizikailag három különböző helyszínen dolgoznak: a kaposvári irodában és az üllői központban home office és irodai munka kombinációjában, Nagykanizsán pedig távmunkában.