Ennek révén a társaság a kereskedői bankkártya elfogadással kapcsolatos szolgáltatások teljes körét kínálja. A szolgáltatásokat a GBC elfogadó bankok és közvetlenül kereskedők, illetve egyéb kártyaelfogadó intézmények is igénybe vehetik. Mindez tehát azt jelenti, hogy a GBC, amely korábban a bankok által beszerzett és üzemeltetett POS terminálokat felügyelte, a továbbiakban saját termináljait kínálja partnereinek értékesítési vagy bérleti konstrukcióban. A társaság az ügyféltől igény szerint a teljes bankkártya-menedzsmentet, üzemben tartást, szervízt és elszámolást hajlandó outsource-megállapodás alapján elvégezni. A GBC eddig bankoknak egészségpénztáraknak, elektronikusutalvány-kibocsátóknak nyújt szolgáltatásokat - jelenleg 1550 ATM és 17 000 POS terminál felügyelete mellett a több, mint 2 millió bankkártyára nyújt autorizációs szolgáltatást. A cég a kereskedői bankkártya elfogadáshoz kapcsolódó szolgáltatásait Magyarország mellett egyéb közép-kelet európai országokra (Románia, Horvátország, Szlovénia, Szlovákia és Csehország) is ki fogja terjeszteni a közeljövőben – nyilatkozta Fabrizio Canedoli, a GBC vezérigazgatója. A kimutatások szerint a cég által kezelt POS-terminálokon és ATM-eken történő tranzakciók száma 2008-ban 18, illetve 5,6 százalékkal nőtt. A cég által telepített ATM-ek immár chippel ellátottak, azaz megfelelnek az EMV szabványnak. Az ezeken a terminálokon lebonyolódó chipes tranzakciók száma a 2007. évi 184 ezerről 4,5 millióra nőtt, míg a chippel ellátott POS-készülékeken realizált chipes tranzakciók száma 39,3 százalékkal bővült.
QP | Quality Placement