A jövő évtől a hibridek felé tereli hazai motorgyártását a Suzuki, ezzel csökkentve a jelenlegi 109 gramm/kilométer szén-dioxid-kibocsátását, és eleget téve az Európai Unió által megszabott elvárásoknak - jelentette be Tóth Péter, a Magyar Suzuki Zrt. értékesítési igazgatója a lap szerint. A 2020-tól érvényes új kvóta 90,3 gramm lesz.

A Suzuki a hazai paradigmaváltását nem a fogyasztók körében megfogalmazódó igények alapján viszi végbe, magyarázta Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. marketingvezetője, aki szerint egy vállalati felmérésük szerint a magyarok nagy része nem tudja, hogy mit jelent a hibrid meghajtás. Viszont kétharmaduk ennek ellenére is hajlandó lenne többet fizetni érte.

QP | Quality Placement

Idén január és szeptember között összesen 20 391 járművet értékesített a Suzuki, a piaci részesedésük pedig 17 százalékra nőtt.