A jövő évtől a hibridek felé tereli hazai motorgyártását a Suzuki, ezzel csökkentve a jelenlegi 109 gramm/kilométer szén-dioxid-kibocsátását, és eleget téve az Európai Unió által megszabott elvárásoknak - jelentette be Tóth Péter, a Magyar Suzuki Zrt. értékesítési igazgatója a lap szerint. A 2020-tól érvényes új kvóta 90,3 gramm lesz.
A Suzuki a hazai paradigmaváltását nem a fogyasztók körében megfogalmazódó igények alapján viszi végbe, magyarázta Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. marketingvezetője, aki szerint egy vállalati felmérésük szerint a magyarok nagy része nem tudja, hogy mit jelent a hibrid meghajtás. Viszont kétharmaduk ennek ellenére is hajlandó lenne többet fizetni érte.
Idén január és szeptember között összesen 20 391 járművet értékesített a Suzuki, a piaci részesedésük pedig 17 százalékra nőtt.
Legolvasottabb

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja

Reagált a Mol a különadó kivetésére
Soros György megtalálta Vlagyimir Putyin gyenge pontját?

Nem kímélik az oroszok Romániát sem

Megfejelték a benzinárstopot egy magyar benzinkútnál

Jó hírt kaptak a magyar eperrajongók

Kiderült a nagy sztrádabiznisz kínos titka

Meddig tűrik az emberek az áremeléseket? Kétesélyes a Nyugat és Oroszország küzdelme
