A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) határozatából kiderül: a Cofidis egyik ügyfele azt kifogásolta, hogy a cég rendszeresen zaklatja hozzátartozóját annak ellenére, hogy telefonszáma titkos, és az ügyfél a számot nem adta meg. Az ügyfél 100 ezer forint személyi kölcsönt vett fel, amit kezdettől rendszertelenül fizetett, ezért a cég írásban és telefonon is felszólította kötelezettsége teljesítésére - állapította meg fogyasztóvédelmi eljárása során a felügyelet. Az ügyfél az általa megadott elérhetőségeken hosszabb ideje elérhetetlen volt, így a pénzügyi szolgáltató azon a telefonszámon is megkereste, amelyről korábban hívta, és amelyet akkor a rendszere rögzített. Ehhez azonban nem volt joga. A Cofidis törölte nyilvántartásából az ügyfél hozzátartozójának telefonszámát.
QP | Quality Placement