Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Összehasonlítva a 2020-as üzleti évvel főbb mutatói átlagában jelentős, 50 százalék feletti átlagos növekedést ért el a múlt évben a Kifli.hu. A kiszolgált vásárlók száma a 2021-ben 33 százalékos emelkedést mutat. A rendelések száma éves szinten 68, míg a bruttó árbevétel a 66 százalékot emelkedett.

A cseh anyacéggel rendelkező, innovatív online kiskereskedelmi vállalat saját állományú dolgozóinak száma közel százról bőven 200 fölé ugrott, amire szükség is van a folyamatos fejlesztésekhez, a sebesség megtartásához.

Az év folyamán növekedett a kiszállítási terület is, már közel 5000 négyzetkilométeren szállítják ki a kis- és nagybevásárlásokat, ez a budapesti kerületekkel, a megyei agglomerációval, a velencei és balatoni területekkel együtt 75 fed le.

Ehhez már a raktárnak is bővülnie kellett, ami a nyár végén 4500 nm2-ről 9000 nm2 fölé emelkedett. A cég jelentősen fejlesztette a dolgozók szükségleteit és kényelmét szolgáló infrastruktúrát, újabb öltözőket és étkezőket alakítottak ki.

2021-es tények és számok:

  • Naponta több mint 5000 rendelés
  • Több, mint 130 ezer vásárló
  • 400 futár
  • 225 CNG üzemanyaggal hajtott autó
  • 14 000 termék - folyamatosan bővülő választék
  • Újratölthető csomagolású termékkör

A 2021-es üzleti Q1 már az új ügyvezető igazgatóval indult, Makkay Jánost Klekner Péter váltotta, aki korábban a Wildberries és a L'Oréal igazgatójaként szerzett sokéves tapasztalatot. Klekner Péter a magyar piacot is ismeri, hiszen 2016 és 2018 között a Phillips Hungary ügyvezető és kereskedelmi igazgatója volt. Belépésétől 2022 januárjáig a marketing igazgatói pozíciót is betöltve irányította a Kifli.hu-t.

“A céghez érkezve első és legfontosabb feladatomnak a kiszállítási időpontok elérhetőségének stabilizálását és a kiszállított áruk minőségének garantálását tartottam. Rengeteget változtattunk a logisztika és a raktározás folyamatain. A vásárlói észrevételek mentén formáljuk a céget, de minden döntésem adatalapú. A hangsúly most a kiszállítási terület bővítésén, az ökolábnyom csökkentésén és a szolgáltatás minőségének biztosításán van” - tette hozzá az ügyvezető.