A Reuters által megkérdezett elemzők jelentősen kisebb, 1,56 milliárd koronás nyereségre számítottak. A profit csupán a Dél-Európában és Nagy-Britanniában, valamint a Benelux-államokban esett vissza. Svédországban a cég a mobilpiacon is jelen van, a Vodafone-nal és a TeliaSonerával folytatott egyre agresszívebb verseny közepette növelte előfizetőinek számát. Az Európa 25 országában közel 30 millió ügyféllel rendelkező, a magyar piacon - alternatív vonalas szolgáltatásával - 2004 áprilisa óta jelen lévő cég árbevétele szintén a várakozásokat meghaladó mértékben, 16 százalékkal 12,11 milliárd koronára nőtt. A Tele2 idei két fő célpontja Horvátország és Törökország, ebben a két országban a cég az év végéig összesen 100 millió eurós beruházást helyezett kilátásba.
QP | Quality Placement