Két héttel ezelőtt erősen visszaesett az RTL Klub Híradójának nézettsége, amit a múlt héten ugyan vissza hozott, de most a 13. héten ismét gyengébben teljesített: 11. héten a kereskedelmi célcsoportban, átlagosan 16,4 százalékos közönségarányt produkált, addig a 12. héten 19,9 százalékot ért el, most viszont ismét jelentős mértékben csökkent, 15,9 százalékot teljesített. A TV2 hírműsora, a Tények a 11. héten 15,9 százalékot teljesített, a 12. héten azonban már csak 14,4 százalékot. Minden nap többen nézték az RTL Klub híreit, mint a TV2-ét - írja a Port.hu.

Az RTL-nél viszont megnyugtató lehet, A mi kis falunk új, szombati epizódja ismét a nézettségi toplista élén végzett a maga 20,2 százalékos közönségarányával (SHR) és 329 935 nézőjével a 18-49 éves korcsoportban, míg a teljes lakosság körében 930 071 nézőt ért el.

QP | Quality Placement

A TV2 húzóműsora, az Exatlon Hungary az előző héthez képest minimálisan vesztett közönségarányából, míg a 12. héten még 14,4 százalékot ért el a kereskedelmi célcsoportban, addig a 13. héten ez a szám már csak 13,3 százalék volt.

Az RTL Klub hétköznapokon kisebb, a hétvégén egészen letaglózó győzelmet aratott a TV2-vel szemben. Szombaton a TV2 6,8 százalékos közönségarányt ért el főműsoridőben, az RTL Klub 13,9-et, vasárnap a TV2 4,5 százalékot, míg az RTL Klub 13,6-ot.

Az interneten változott a sorrend

A 13. héten változott a sorrend az internetes kiadók versenyében: továbbra is a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése volt a legnagyobb a hirdetésértékesítők között. Viszont míg a 12. héten csak harmadik, ezúttal a második lett a  Central Médiasoport, ezzel megelőzte a Napi.hu-t is kiadó Indamediát.