Az előző héten a Keresztanyu az aktuális évadának utolsó hetében átlagosan 232 013 nézőt vonzott és 17 százalékos közönségarányt produkált.

A konyhafőnök amilyen jól teljesített a kereskedelmi célcsoportban, a teljes lakosságot nézve már nem ilyen rózsás a helyzet: 14,5 százalékot tudott hozni. Érdekes, hogy a TV2-őn futó Exathlon pont fordítva teljesített. A kereskedelmi célcsoportban vagyis a 18 és 49 évesek körében 12,3 százalékot ért el, a teljes lakosság körében ennél többet, 13,5 százalékot - írja a Port.hu.

QP | Quality Placement

A hét legnézettebb műsora mind a teljes lakosság (840 470 néző), mind a kereskedelmi célcsoportban (277 868 néző) A mi kis falunk szombati epizódja lett, bár a nézőszám esése folytatódott.

A csökkenés oka a lazítás lehet, hiszen az embereknek már más opcióik is lehettek a tévénézésen kívül.

A Híradók sem olyan érdekesek

Míg a 15. héten az RTL Klub Híradóját a kereskedelmi célcsoportban átlagosan még 183 384-en nézték, addig a 16. héten már csak 154 333-an. A TV2-es Tényeknél is megfigyelhető volt ez a zuhanás: a 15. héten még 165.694-en követték figyelemmel a műsort, a 16. héten már csak 141 810-en, azonban a közönségarányok alig változtak.

Az RTL Klub Híradójának nézettsége tovább csökkent, a múlt héten 145 423-an nézték átlagosan, míg a Tényeket 141 110-en. Vagyis az RTL Klubnál nem állt meg a csökkenés, szemben a Tényekkel, ami nagyjából tartja a szintet.

Hétvégén már csak a szombatot vitte az RTL

A hétvége másképp alakult, mint amit megszokhattunk: eddig az RTL Klub került ki mindkét nap győztesen, de a múlt héten már csak a szombatot tudta nyerni. Vasárnap, miután az előző héten véget ért az Apatigris aktuális évada, az RTL Klub a Csillagok háborúja: Skywalker korával próbálkozott, de TV2-n a Jumanji: Vár a dzsungel című amerikai vígjátékot nem tudták legyőzni.

A hétköznapokat viszont fölényesen vitte az RTL Klub, ezért a heti átlagos közönségarány a múlt héten a következőképpen alakult: RTL Klub 14,9 százalék; TV2 10,8 százalék.

Tartja helyét az Indamedia

Az internetes médiacsoportok versenyét ezúttal is a KESMA-hoz tartozó médiumokat tömörítő Saleswork nyerte, amely 4,14 millió embert ért el a múlt héten.

A Napi.hu-t is értékesítő Indamedia tartja a második helyét a Central Médiacsoport előtt közel 3,71 millió olvasóval, míg utóbbi valamivel kevesebb mint 3,7 millió embert ért el.


Real usersViews
Salesworks4 144 464144 102 592
Indamedia csoport3 705 79691 892 743
Central Médiacsoport3 696 88882 148 333
Adaptive Network3 659 01249 323 414
Atmedia Group3 330 91242 242 023
Forrás: DKT