A válságadó ellenére folytatja magyarországi terjeszkedését a Tesco. Amint arról kedden beszámoltunk, a brit kiskereskedelmi lánc megduplázná, 4,1 millió négyzetméterre növelné kereskedelmi területét a következő öt évben a kelet-közép-európai régióban. Magyarországon duplázásról nincs szó, de arról igen, hogy a tervek szerint a 2011/2012-es üzleti évben több száz új munkahelyet teremt a társaság, új áruházak nyitása révén - válaszolta lapunk kérdésére Iglódi-Csató Judit, a Tesco Globál Áruházak Zrt. kommunikációs igazgatója. Hozzátette: piaci potenciált nem kizárólag a nagy alapterületű áruházak nyitásában, sokkal inkább a kényelmi vásárlást lehetővé tévő, kisebb formátumban, az ún. Tesco Expressz boltok fejlesztésében látnak. Mindemellett folytatni tervezik a "21. századi vásárlói élményeket kiszolgáló áruházmegújításokat" is, amilyen például a közelmúltban átalakított a Fogarasi úti Tesco Extra.