A fiókba betérők a korábbiakhoz képest sokkal frissebb és modernebb, otthonosabb arculattal találkoznak, mind a bútorok, mind pedig az alkalmazott belsőépítészeti elemek barátságosabbak, kevésbé hivatali jellegűek.

A fiók újdonsága, hogy a napi bankügyek ügyintézői közreműködés nélkül az erre a célra kialakított OkosPontban intézhetőek el – itt a Raiffeisen Bank online rendszerei és az ügyféltájékoztatók is elérhetőek. A várakozó zónában ingyenes wifi-elérés, bútorokba épített telefontöltők és a kivetítőkön megjelenő informatív-szórakoztató tartalmak teszik kellemessé az ott eltöltött időt. A bankfiók mellett készpénzbefizetésre is alkalmas ATM várja az ügyfeleket.

A Raiffeisen Bank 2021-ben új, digitális bankfióki koncepciót dolgozott ki, ennek mentén kerül sor az új fiókok megnyitására, illetve a meglévők felújítására. „Egyre többen igénylik a digitális bankolást, egyre kevesebben használnak készpénzt, egyre többször probléma ügyfeleink esetében is az időhiány. Mindezekre a banki kiszolgálásnak is reagálnia kellett, ennek eredményeként folyamatosan alakítjuk át fiókjainkat az új, digitális modellre.” – mondta Ralf Cymanek, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese.