A Telemarketing Kft. által benyújtott anyagban ugyanis nem volt benne a Hollywood Patch megnevezés, így alkalmatlan volt annak igazolására, hogy az adott vizsgálat a Hollywood Patch termékkel kapcsolatos.
A GVH szerint az anyag még akkor is alkalmatlan lenne az állítások igazolására, ha elfogadnák, hogy a vizsgálat Hollywood Patch elnevezéssel értékesített termékkel történt.
Emiatt a vállalkozás 3 millió forint bírságot kapott.
A GVH hétfőn az Update péksüteményekről megjelent hirdetés miatt bírságolta meg Norbi cégét 3 millió forintra.
Legolvasottabb

Nők 40 és korhatáremelés: jó-e, ahogy a nyugdíjakhoz nyúlnának Matolcsyék?

Felrobbant a használt lakások piaca

Az Aldi 300 informatikust vesz fel, otthonról is végezhető a munka

Kikerülhetők lennének a hazai kórházi várólisták, mégis kevesen élnek a lehetőséggel

A lengyelek Norvégiának is keményen üzentek az energiaszállítások miatt

Orbán Viktor: háborús veszélyhelyzetet rendel el a kormány

Itt a vége: a finn atomerőmű építésnek még az engedélykérelmét is visszavonták

Embargó helyett importvámot javasol az osztrák Wifo
