A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Nemzeti Kommunikációs Hivatal közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.

A nyerteseknek a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. részére kell médiaügynökségi és kutatási feladatokat végezniük. A megrendelő szervezetek célja Magyarország turisztikai célú népszerűsítése, a külföldről beutazó turizmus erősítése, a magasabb státuszú utazók, valamint a belföldi lakosság megszólítása, továbbá a magyar turisztikai szolgáltatások fejlődésének kommunikálása a megfelelő célcsoportok felé.

A megrendelők a következő célpiacokon tervezi a megjelenést, de további célpiacok is felmerülhetnek: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, továbbá Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada - ezek a kiemelt országok. Egyéb potenciális régiók/célországok lehetnek: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország Svájc, Írország India Öböl-menti országok: (főként az Egyesült Arab Emirátusok és Katar).

A nyertesekkel szeptember 24-én kötött szerződést az ajánlatkérő.