Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A koronavírus-járvány miatt a Hervisnél nem volt szükség sem létszám-, sem bércsökkentésre, sőt, most nyitotta meg 30. magyarországi sportruházat- és sportszer-üzletét a Pólus centerben - ami a hálózat legnagyobbjai közé tartozik, több mint ezer négyzetméteres egység -, és a következő másfél évben a hálózat további növekedésével számol - írja közleményében a társaság.

A következő másfél évben további 2-3 bolt megnyitásával számolnak hazánkban. Az Ausztriában, Magyarországon, Romániában, Horvátországban, Németországban, Szlovéniában és Csehországban összesen közel 240 üzlettel jelen lévő, osztrák hátterű társaság nemzetközi szinten megújítja a boltjai arculatát, a 30. hazai egységet is már az új dizájnalapelvek szerint alakították ki - írja a cég.

Sportos nemzet a magyar

A járványhelyzet alatt - a Hervis tapasztalata szerint - átrendeződött a legkeresettebb árucikkek rangsora, és "rakétasebességgel lőtt ki" az online forgalom. Jelentősen nőtt a hagyományos és elektromos kerékpárok, a rollerek, a SUP-ok, valamint a futáshoz kapcsolódó termékek iránti kereslet, de az egy évvel korábbihoz képest jóval több fogyott az otthoni sporteszközökből, fitneszruházatból és melegítőkből is.

A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. 350 fős létszám mellett a hazai piacon 2019-ben 12 milliárd forint feletti nettó árbevételt ért el az egy évvel korábbi 11 milliárd után - közölte a cég.

Az áruházak kényszerű zárva tartásával a várakozásokat is felülmúló ütemben ugrott meg az online forgalom - közölte a vállalat. Idén az eladásokon belül az internetes értékesítések aránya megduplázódott és immár több mint 10 százalékot képvisel. A második negyedéves online forgalom jelentősen felülmúlta a tavalyi teljes éves online forgalmat, ezen belül a június rekordeladásokkal zárult.