Az OTP Mobil a még egyszerűbb felhasználói élmény biztosítása érdekében az év végén összekapcsolta két termékét, a Simple alkalmazást és a SimplePay online fizetési rendszert. A fejlesztésnek köszönhetően az applikáció több mint 400 ezer regisztrált felhasználója számára lehetővé vált, hogy egyszerűen és biztonságosan fizessenek a SimplePay megoldást használó 3200 webshopban.

Így egy Simple-fiók létrehozásával több ezer webáruházban vásárolhat pillanatok alatt a felhasználó, elég csupán bejelentkeznie a fiókjába a felhasználónevével és jelszavával. A korábban létrehozott Simple-fiókban megtalálja a már rögzített bankkártyáit, így csak ki kell választania melyikkel szeretne fizetni, nem kell kártyaadatokat. Ha pedig még nincs ilyen fiókja, akkor azt az online fizetési folyamat során is létrehozhatja és a vásárláshoz használt bankkártyát akár rögtön rögzítheti is a fiókjába, így legközelebb csak ki kell választania azt a fizetéshez.

QP | Quality Placement

A két termék összekapcsolását követő másfél hónapban csaknem 10 ezer Simple-fiókot regisztráltak a webshopokban történő fizetési folyamat során, ezekből pedig több mint 5 ezer vásárló olyan profillal jelentkezett be a vásárláshoz, amelyet még korábban az alkalmazásban hozott létre. Az online fizetési folyamat során újonnan regisztrált felhasználóknak csaknem 10 százaléka pedig az alkalmazást is elkezdte használni a regisztráció után.

Összesen 712 webáruházban vásároltak eddig Simple-fiókkal, ez a teljes partnerhálózat 22,5 százalékát teszi ki. A két rendszer összekapcsolása az elmúlt másfél hónapban összesen 25 ezer tranzakciót eredményezett, a tranzakciók értéke meghaladta a 300 millió forintot.

Fotó forrás: Shutterstock