A "trafikkirály" Sánta János korábban a Figyelőnek azt mondta, hogy azért fizetett 70 millió forintot a kiadócég 49 százalékáért, mivel Orbán Viktor arra kérte a jobboldali érzelmű üzletembereket, hogy segítsék az új kormánysajtó kiépülését.

A tulajdonrész eladásáról szóló közlemény a Magyar Időkben jelent meg, a közlés szerint a két tulajdonos most úgy ítélte meg, hogy "a tavaly nyáron megfogalmazott célok teljesültek, Sánta pedig a jövőben más közéleti- és média szerepvállalásban kíván részt venni" - írja a Népszabadság.

A cégbírósági adatok szerint 2015-ben a kormánylapot kiadó cég 872 milliós árbevétel mellett 343 millió forint veszteséget termelt.

QP | Quality Placement