A Lidl Magyarország tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját azért, hogy még több magyar terméket kínáljon a vásárlóknak, és még több hazai beszállítóval működjön együtt. A program első éve pozitív eredményekkel zárult, 327 féle magyar termékkel bővült a kínálatuk és 26 új magyar taggal a beszállítói hálózatuk - közölték.
Az elmúlt egy évben elért eredmények arra ösztönöznek, hogy folytassák a programot, és még szélesebb magyar termékből álló árukészletet alakítsanak ki - mondta a közlemény szerint Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl a magyar beszállítóinak lehetőséget ad arra is, hogy csatlakozva az áruház nemzetközi hálózatához, termékeik külföldi áruházakba is eljussanak. Ezen a területen is sikeres a program, míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, jelenleg már 55 magyar beszállító 178 féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai ország Lidl vásárlói.
Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban - áll a közleményben.
Legolvasottabb

Oltás: jöhet a fordulat Európában

Szputnyik-vakcina: az orosz hatóság is megszólalt a halálesetek ügyében

Döntött a kormány, több százezren járnak jól

Erre számíthat, aki a Sparban szeretne vásárolni

Figyelmeztetést kaptak a kínai vakcinával oltottak: "védekezzen úgy, mintha nem lenne beoltva"

Összeomlásra számítottak a magyarok

Vakcinák: Kína megrendítő beismerést tett a hatékonyságról

Koronavírus: nagyot drágult a Pfizer vakcinája
