Az éppen televíziót néző 18–49 éves korosztály – az első napon, kedden – 11,1 százaléka szurkolt a készüléke előtt, míg tavaly ugyanez a mutató 6,1 százalék volt, míg a 18–39 éves férfiak körében mindez 8,9 százalékról 19,2 százalékra emelkedett. A foci tehát továbbra is inkább a férfiak érdeklődésére tart számot. A várakozásoknál jobb eredmény annak is betudható, hogy a Viasat3 ismertsége jelentősen növekedett, s két évad után a focirajongók körében közismertté vált a csatorna. A Szonda Ipsos felmérése szerint az előző évhez képest 85 százalékkal nőtt a program spontán említése a nézők körében. Éppen ezért Kocsis Attila úgy látja, hogy nagyon jó döntés volt a BL-meccsek megszerzése, beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A csatorna egyik legnézettebb műsora lett az elmúlt két évben, s bár az idén lejár a hároméves kontraktus, a Viasat 3 szeretné újabb három évre megszerezni a közvetítési jogokat. Ennek részleteiről azonban Kocsis Attila nem árult el részleteket, így azt sem, hogy a tárgyalások megkezdődtek-e az ügyben.
QP | Quality Placement