Nem bizonyítottan tulajdonított gyógyhatást egyes termékeinek az Üstöki Kft., ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 13 millió forint bírságot szabott ki. A cég hirdetései szerint a Tahiti Noni Juice és a Forever 365 Aloe Vera termékek alkalmasak betegségek, illetve az emberi szervezet működési zavarainak vagy rendellenességeinek gyógyítására. A bírói gyakorlat szerint a fogyasztókhoz eljuttatott információk valóságtartalmát minden esetben a közreadójának kell igazolnia. A GVH eljárása során azonban a kft. nem nyújtott be olyan iratot, amely az élelmiszer kategóriájába tartozó termékekről közzétett betegségmegelőző, gyógyító, regeneráló tulajdonságokra vonatkozó állításait tudományos igénnyel alátámasztaná. Ráadásul ezeket a termékeket illetve a cég Prolong termékeit a vállalkozás nem valóságos kedvezménnyel, éveken át akciós áron kínált. A vállalkoázs olyan tájékoztatást adott, mintha egyszeri, akciós értékesítésre kerülne sor, miközben az állítólagos "akciós" ár folyamatosan érvényesült. A GVH vizsgálata feltárta, hogy a Tahiti Noni Juice és a Forever 365 Aloe Vera termékek esetében a 2007-től kezdődően meghirdetett 36 és 38 százalékos árkedvezményt nem a 2006-2007-ben alkalmazott 50 százalékkal csökkentett árhoz, hanem az eredeti árhoz viszonyította. Így az "akció" a fogyasztó számára az árak emelkedését jelentette. A GVH gyakorlata alapján jogsértőnek minősül, ha a vállalkozás feltüntet egy magasabb és egy kedvezményes árat, s a magasabb árat ugyan alkalmazta korábban, de azt a kedvezményes ár alkalmazását közvetlenül megelőzően nem, illetve korábban is csak kivételesen gyakorolta. A versenyhivatal szerint jogsértő, hogy az Üstöki Kft. egyes hirdetéseiben a "most", a "soha vissza nem térő alkalom" és "a készlet erejéig" kifejezéseket használata. Ezzel ugyanis valótlanul állította, hogy a hirdetett termékek a kedvezményes áron csak nagyon korlátozott ideig állnak rendelkezésre. A reklám üzenetének ellentmond az a tény, hogy a készlet nem fogyott el. A GVH a bírságon felül helyreigazító nyilatkozat közzétételére is kötelezte a vállalkozást. Ebben a versenyhivatal határozatának egy részét kell megismételnie változtatások nélkül, a Bors című lapban két alkalommal, korábbi reklámjaival azonos méretben.