A Wizz Air légitársaság június 25-i London-Budapest járatán utazók több mint 24 órás késéssel indulhattak csak útnak, június 30-án pedig a Marosvásárhely-Budapest járaton történt helytelen utastájékoztatás miatt szükséges vizsgálat indítása az utasok megtévesztése, illetve a velük szemben tanúsított magatartás miatt.

Vizsgálat indul a Kartago Tours által szervezett tunéziai utazásokkal kapcsolatban is, amelyek során 144 utas 16 és 26 órás reptéri várakozás után indulhatott csak útnak.

QP | Quality Placement

A tárca szerint minden ilyen esetben szigorúan vizsgálják, hogy az utazási szolgáltatást nyújtók megfelelően tájékoztatták-e ügyfeleiket, illetve hogy minden jogszabályi kötelezettségüknek eleget tettek-e. Ismétlődő jogsértés esetén a lehető legszigorúbb büntetésre számíthatnak a fogyasztókat megkárosító társaságok.