Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Kákosy Csaba eredményesnek tartaná működését, ha a rá váró feladatok közül legalább tizet a ciklus végéig meg tudna oldani - derült ki az új gazdasági miniszter bemutatkozó sajtótájékoztatóján, aki a fontos területek között említette a gazdasági növekedés fokozásának elősegítését, és Magyarország versenyképességének javítását.
A növekedés lassulása és a versenyképesség pozícióvesztése mellett az elmúlt időszakban bizalomvesztés is bekövetkezett, viszont Magyarország mára visszanyerte a nemzetközi pénzügyi világ bizalmát - tette hozzá a gazdasági tárca újonnan megválasztott vezetője.
Kákosy fontosnak tartja továbbá az üzleti világ képviselőivel való párbeszéd aktívabbá tételét. A tárcához tartozó MÁV-val kapcsolatban a miniszter elmondta, hogy itt kisebb lépésekben ugyan, de folytatni kell a reformot. A Napi Online azon kérdésére, hogy ez a lassú haladás nem hordozza-e magában azt a veszélyt, hogy a 2012-es piacnyitásra a MÁV elveszíti versenyképességét és jelenlegi piaci pozícióját Kákosy elmondta, hogy már addig is lát lehetőségeket arra, hogy egyes vonalakon megjelenjenek a magánvasutak. A magánszolgáltatók megjelenése ugyanis felmérhetővé teszi a piac érdeklődését, és egyben információkkal szolgálhat a majdani piacnyitás várható hatásairól is.
A Volánok kapcsán viszont a miniszter a 2008-as privatizációt tartaná szükségesnek. Bár a Volán társaságok privatizációs stratégiáját majd a Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanáccsal karöltve dolgozzák ki, Kákosy egyébként nem tartja elsőrendű célnak az óriási privatizációs bevétel megszerzését.
A gázáremelés kapcsán a miniszter elmondta, hogy a korábban bejelentett januári emelés után a piaci folyamatoktól függően elképzelhetőnek tart további emeléseket is.
Elhatároztam, hogy nem fogom kesergéssel kezdeni a cikket, nyafogni arról, hogy mennyire ritkul az élményautó-piac. Főleg azért nem akartam nyafogni, mert egyelőre nincs miért...