Egyre több kis- és közepes vállalat igyekszik valamilyen módon ösztönözni vezetőit a fapadosok gyakoribb választására. A Wizz Air december végén jelentette be, hogy Wizz Bizz néven utazási csomagot készített, és abban maximális rugalmasságot és garantált alacsony árakat ígér. Hasonló véleményen van Jannisz Kapodisztriasz, az EasyJet marketingigazgatója is. Szerinte az üzleti szegmens növekvő jelentőségét az is bizonyítja, hogy április közepén szerződtek a Business Travel International (BTI) utazásszervező céggel. Az együttműködés célja, hogy nagyobb hozzáférést biztosítson az EasyJet foglalási rendszereihez, amely a légitársaság számára hangsúlyosabb jelenlétet biztosítana a vállalati piacon. Mostantól a BTI vállalati ügyfelei saját rendszereiken keresztül vásárolhatnak a légicég kínálatából. Az EasyJet mégsem vezetett be külön programot az üzleti utazóknak, mert nem vár pluszforgalmat az ilyen akcióktól. Nem így a SkyEurope, ez a cég a SkyAbo Fix, illetve SkyAbo Flexi névre keresztelt programjában legalább húsz egyirányú jegy megvásárlásához köti a mindenkori legalacsonyabb ár felszámítását.