A londoni piacot kóstolgatja a kereskedőház

Piacfelmérő jelleggel megkezdődött a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás termékek nemzetközi bevezetése, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. között, a világhírű séfek és exkluzív londoni éttermek részvételével zajló Taste of London rendezvényen mutatkozik be első ízben a külpiacon - közölte az MNKH szombaton
MTI, 2016. november 19. szombat, 14:09
Fotó: Napi.hu

Az Áldomás élelmiszerek nemzetközi értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze.

A brit főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás élelmiszereket tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és kiváló minőségű magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak az érdeklődők.

Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelenleg megtalálható 30 termék közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg a brit fogyasztók.

Oláh Zsanett vezérigazgatót szerint reményre adhat okot, hogy világszerte egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket tartalmazó, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium élelmiszerek iránt. Ebben a szegmensben pedig úgy véli a magyar termékek is versenyképesek a nemzetközi piacokon.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

megalodon, 2016.11.19 14:23

Megint sík amatőrökkel van dolgunk... Az áldomás szót kis sem tudják külföldön ejteni, ennyi erővel qwerty is lehetne az új prémium Brand... még ódáig sem jututtak el, hogy angol és nemzetközi piacra egy angol nyelven is érthető valami legyen mondjuk The taste of Hungary vagy bármi egyéb.... aztán boritékolható, hogy mennyire lesz sikeres a csicsókás ketchup stb stb...vagyis maga a termékválaszték is garancia arra, hogy alacsony fogyású termékek lesznek tehát veszteségeket fognak termelni a forgalmazónak...

Kár is erre több betüt leírni.... :(((((((
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html