Kálozdi Tamás, a társaság értékesítési igazgatója elmondta, az új kártya révén nagyjából 50 százalékkal csökkenthetőek a biztosítási terhek. A társaság és az Allianz New Europe, a biztosítócsoport új értékesítési platformja (lényegében a cég vezérügynöke) Cseh- és Lengyelország után elindítja az AllianzDirect szolgáltatást is. Ez a korábbi, standard 10 százalékos online-díjkedvezményt további 15 százalékkal „dobja meg”. Az új direkt értékesítési csatornán a jövő év elejétől casco, lakás- és utasbiztosítás is köthető lesz. A „sima” kedvezmények mértéke a társaságnál maximum 40 százalék lehet – ebbe sem az Allianz Direct, sem a bónusz-malusz kedvezmény mértéke nem érthető bele. Az Allianz a tavalyi 25 százalék után immár csak 10 százalékos többletdíjjal „bünteti” azt az ügyfelet, aki januártól lecseréli az autóját. Kálózdi Tamás szerint az autóvásárláskor sokkal erősebb a szolgáltatás minősége iránti igény, ráadásul ilyenkor rendszerint az ügyfél együtt köt kgfb és casco-szerződést is, ami eliminálja a díjemelést.