Alma, paprika, barack - őket népszerűsíti a kormány

A dinnye mellett a magyar alma, paprika és barack vásárlása, fogyasztása érdekében is indul népszerűsítő kampány 2013-ban, a szakmai előkészítő munka a Vidékfejlesztési Minisztériumban (VM) a napokban kezdődött el - tájékoztatta az MTI-t Simonka György fideszes országgyűlési képviselő.
MTI, 2013. április 30. kedd, 13:28
Fotó: Napi.hu

A politikus, akit Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a zöldség-gyümölcs népszerűsítő kampány vezetésével bízott meg, elmondta: állami forrásból, a VM szakmai útmutatása alapján készül el a hazai alma, paprika, barack és dinnye promóciója. A szakmai munka a minisztériumban várhatóan május végén fejeződik be, majd egyeztetnek az ágazati szereplőkkel, a termelők, a felvásárlók és az áruházláncok képviselőivel.

Hozzátette: a dinnyepromóció sikere tette lehetővé a program kiterjesztését újabb gyümölcsökre. A dinnye népszerűsítő kampánya 2011-ben kezdődött a termelők és a felvásárlók részéről, a VM tavaly karolta fel az ügyet és nyújtott szakmai segítséget, állami forrást egy hatékony kampány megvalósításához. Simonka György elmondta, tavaly a promóció hatására a dinnye 70 százalékát magyar fogyasztók vásárolták meg, míg 2011-ben az arány 50 százalék volt.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

obsi, 2013.04.30 13:58

"Simonka György elmondta, tavaly a promóció hatására a dinnye 70 százalékát magyar fogyasztók vásárolták meg, míg 2011-ben az arány 50 százalék volt."

...és ez a promóció sikerének lett elkönyvelve?...
Akkor tényleg nagyon hatásos.

Engem nem kell meggyőzni!
A felsoroltak mind a kertemben vannak. Idén szép termés várható.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html