Arab roadshow-ra indult az MT Zrt.

Az Arab-öböl térségét érintő roadshowra indult a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) a térségből Magyarországra irányuló beutazó turizmusban érdekelt szolgáltatók együttműködésében.
MTI-Eco, 2011. május 2. hétfő, 18:10
Fotó:

Dohában egy szakmai találkozón, Dubaiban pedig az Öböl-menti országok legnagyobb kiállításán, az Arabian Travel Marketen mutatkozik be Magyarország turisztikai kínálata a térség jelentős turisztikai döntéshozói és utazásszervezői előtt.

A cég közleményében emlékeztetnek: az MT Zrt. 2011. évi marketingtervében kiemelt terület az úgynevezett feltörekvő piacokon - köztük az Arab-öböl térségében - való megjelenés aktív turisztikai marketingtevékenységgel, amelynek része a mostani, Katart és az Egyesült Arab Emirátusokat érintő roadshow.

A Közel-Keleten mintegy 6 ezer utazási irodát, illetve touroperátort tartanak számon, amelyek mintegy 60 százaléka három országban - Szaúd-Arábia, Egyesült Arab Emirátusok és Egyiptom - koncentrálódik, és többnyire kisebb helyi irodaként működik.

HOZZÁSZÓLÁSOK