A vaállalkozás számos termékét, közte a Kombucha gombát, áfonyát, acerolát tartalmazókat, valamint az Alent és a Mokusakú talptapaszt számos valótlan, egészségre ható, illetve tiltott gyógyhatásra utaló hatásállítással népszerűsítette 2009 tavaszától 2013. január 18-ig. A versenyhivatal szerint a tájékoztatások fő üzenete a fogyasztó számára az volt, hogy a termékek használatával számos betegség hatékonyan kezelhető, orvosolható, megelőzhető, valamint egészségmegőrző hatása is tulajdonítottak a termékeknek. Bizonyítékkal azonban nem tudták alátámasztani ezeket a hatásokat a vizsgálat során - olvasható a GVH közleményében.

A hivatal súlyosbító körülményként értékelte, hogy a reklámok a fogyasztók széles rétegéhez jutottak el, illetve, hogy azokkal az egészségügyi problémákkal küzdő, sérülékeny fogyasztói réteget célozták meg. A tájékoztatások elsősorban azon fogyasztóknak szóltak, akik kifejezetten betegségek megelőzése vagy gyógyulás, illetve kezelések kiegészítése céljából keresik a különböző terápiás lehetőségeket.

A GVH a közleményében kiemeli, hogy az egészségre és az emberi szervezetre ható termékek esetén a különféle betegségben szenvedő vagy azt megelőzni szándékozó emberek sérülékeny fogyasztói csoportot alkotnak. Ők a gyógyulás vagy gyógyító hatás reményében lényegesen érzékenyebben reagálnak a gyógyulást ígérő tájékoztatásokra, emiatt különös jelentősége van a tényszerű, túlzásokat nélkülöző, bizonyított állításokat tartalmazó tájékoztatásnak.