Több új autópálya is épül Magyarországon

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) az idén nettó 585 milliárd forintnyi közlekedési infrastruktúra-beruházásra készül, a nyolc legnagyobb projektből hat közúti, kettő pedig vasúti.
Szabó Dániel, 2019. március 4. hétfő, 07:33
Fotó: Shutterstock

A folyamatban lévő legdrágább beruházás az M30-as autópálya Miskolc és Tornyosnémeti közötti szakasza, amelynek nettó kivitelezési költsége 183 milliárd forint. További kiemelt beruházás az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának második üteme, az M4-es gyorsforgalmi út M0-ás és Cegléd közötti szakaszának korszerűsítése, az M44-es út Tiszakürt-Kondoros szakaszának megépítése, az M85-ös új szakasza Csorna II.-Sopron-kelet-Fertőrákos között, továbbá a 67-es főút Kaposvárt és Látrányt elkerülő szakaszának összeköttetése.

A vasúti projektek közül a Kelenföld-Pusztaszabolcs vonalon és a Budapest-Hatvan vonalon zajlanak jelentős fejlesztések  - összegezte a Világgazdaság hétfői számában megjelent cikket az MTI.

A munkák jellemzően 2-3 évig tartanak, és az említett költségek nem egy évre vonatkozó kiadást takarnak.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

rrc122, 2019.03.04 08:38

Ez csak annyit jelent, hogy O1G ~585 milliardos bevetelre tesz szert Me'szaros Lorincen keresztul.

Az utak meg - ha elkeszulnek egyaltalan - olyanok lesznek amilyenek:
"Kicsit sargabb, kicsit savanyubb ..."

A - nem is tul regi - tortenelem ismetli onmagat.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html