Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A jobb pálya kivitelezése során első ütemben a 1-es számú főút felé vezető szakaszt újítják fel. A meglévő jobb pálya négy sávjából kettőt a munkálatok idejére lezártak. A szakaszon három kilométer hosszan pályaszerkezet-cserét végeznek. Új portálszerkezeteket, változtatható jelzésképű táblákat, két magasságkorlátozó kaput is kiépítenek, valamint a teljes forgalomtechnikai és vízépítési rendszert megújítják.

Az M1-es szakaszon az M0-ás csomópont környezetében öt új portálszerkezet épül, tájékoztató táblaképekkel. Az M7-M1 közös kivezető szakaszán pedig további két portálszerkezetet és üzemi hírközlési építményt létesítenek. A munkálatok miatt várhatóan augusztus végéig forgalomkorlátozás lesz - tájékoztatott az NFM.

A bal pálya mellett is végeznek további befejező munkálatokat, a vállalkozó a vadvédő kerítés építése után ősszel növényeket telepít majd. A kivitelezés azonban ezen a szakaszon már forgalom- és sebességkorlátozás nélkül zajlik.

Az NFM megbízásából a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg az M0-ás autóút M1-es és M7-es autópálya közötti 2,7 kilométer hosszú szakaszának bővítése. A fejlesztés keretében a bal pálya kiépítésével kétszer három sávot és egy leállósávot alakítanak ki. A kivitelezés befejezésével, ősztől az autósok az M3-as irányába és Győr felé is három forgalmi sávot használhatnak majd.

A tájékoztatás szerint az M1-M7 közötti fejlesztés 85 százalékban uniós és 15 százalékban hazai forrás felhasználásával valósul meg, a Betonútépítő Zrt. kivitelezésében, nettó 6 milliárd forint értékben.