Autósok figyelem - jönnek a dugók az M7-esn

Augusztus 6-án kezdődik az M7-es autópályán a beton terelőfal és a korszerű acél szalagkorlát építése, valamint a fényvédelem korszerűsítése, vagyis az elválasztósávok felújítása - közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szerdán az MTI-vel.
MTI, 2015. augusztus 5. szerda, 18:20

Csütörtökön a közlekedésbiztonsági fejlesztések elkezdik kiépíteni a forgalomterelést az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 18-as és a 12 kilométer szelvények között, az érdi csomóponttól az M1/M7-es autópálya közös szakaszán - olvasható a közleményben.

A forgalmat fokozatosan a külső és a leálló sávba terelik majd. Arra is felhívták a figyelmet, hogy a betonelemek daruzásakor, ami várhatóan augusztus 10-én kezdődik, lezárják majd a külső sávot, így az autópálya ezen szakasza csak egy sávon lesz járható.

Torlódás esetén - a technológiai folyamatok figyelembevételével - időnként megszakítják a daruzást és két sávban engedik majd el a járműveket.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. korábbi közleménye szerint a fejlesztés több mint 10 milliárd forint értékű európai uniós forrásból a Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) keretében valósul meg. Az elválasztósávok korszerűsítése érinti majd az M3-as és az M5-ös autópálya több szakaszát is. A munkálatok várhatóan november végéig tartanak, és az M3-as autópálya 10-35 kilométer, valamint az M5-ös autópálya 13-17,4 kilométerszelvények közötti szakaszait is érintik. A beruházások révén kívánják csökkenteni a pályaelhagyásos balesetek, így a frontális ütközések számát.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

megfigyelt, 2015.08.06 11:30

HELYESBÍTÉS !!

Az M-3-as Bag stb.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

megfigyelt, 2015.08.06 11:27

@Tibi27: Az M-2-as Bag Gödöllő közötti részen olyan szalagkorlátot cserélnek,hogy vétek hozzá nyulni még 10-évig és egy sávot lezárnak.
A minisztériumokban csak HÚGYGYÚAK ülnek akik közelről még nem is láttak útépítést és a forgalomban gépkocsit nem vezettek.
A szalagkorlát cserét BÉKÉBEN forgalom teljes szélességben fenntartva 80-km-re lekorlátozva készítettük,az igaz ,hogy SZOCI kormány idején.
EZEK mindent jobban tudnak ,pénz annyi mint a s..r és pont olyan mint az eszük.
A forgalom terelést beton falakkal oldják meg mert attól nem ismernek drágább megoldást.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

ptiszai, 2015.08.06 11:00

@Che_: Oké, ezért kell csúcsidőben nyáron?
Ezt te sem gondolod komolyan?
Tehát MEGINT az Unió a hibás, és az ő pénzéből megy.
Agyrém.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Tibi27, 2015.08.06 08:46

ÉS hála Istennek mindezt a nyári szezonban, a legnagyobb kánikulában kell csinálni a Balatonra vezető úton.
Még véletlenül sem ért volna rá még egy hónapot várni...
.
"Torlódás esetén - a technológiai folyamatok figyelembevételével - időnként megszakítják a daruzást és két sávban engedik majd el a járműveket."
Ez mit is jelent? Ha már Székesfehérvárnál áll a sor, akkor egy fél órára félbeszakítják? Csak mert torlódás az még a sávelhúzás miatt is lesz - amilyen bamba kalapos vezető társaság...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

room_101, 2015.08.06 08:38

Igen, ez egy ilyen ország. Nálunk még a jóból (talált pénz) is baj lesz, a németeknél bezzeg még a "szarból" is jól jönnek ki, lásd a bevándorlók járulékbefizetései.
Pedig az itteni turbómagyarok szerint ott a liberalizmus garázdálkodik. Na hogy is van ez?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html