Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Tasó László a térségi útfejlesztéseket ismertető sajtótájékoztatóján elmondta, Ukrajna nem hagyta jóvá az autópálya magyar-ukrán határmetszési pontját, így amíg ez nincsen meg, addig nem lehet elindítani a munkálatokat.Az államtitkár hangsúlyozta, az építéshez szükséges minden engedélyt be fognak szerezni és a tervezési munkafázis is elkezdődik.
Az M3-as sztrádából Záhony irányába leágazó M34-es gyorsforgalmi út tervezésével kapcsolatban Tasó László azt mondta, Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter jóváhagyta a 38 kilométer hosszú szakasz előkészítését. Az autópálya kiépítéséhez szükséges forrásokat az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programból (IKOP) finanszírozzák.
Az NFM államtitkára a belföldi úthálózat fejlesztésére kitérve elmondta, egy 69 milliárd forint értékű országos útfelújítási program eredményeként például Komárom-Esztergom, Fejér és Pest megyékben adtak át az elmúlt napokban elkészült útszakaszokat. A következő időszakban tizenkét helyszínen lesznek műszaki átadások, emellett 142 helyen folynak munkálatok.
Tasó László szerint Magyarország a következő évre 100 milliárdos útfelújítási csomagot tervez, amelyben az egyszámjegyűtől az ötszámjegyű utakig szerepelnek rekonstrukciók.
matyi2010, 2016.06.24 07:32
Mekkora ukrán forgalmat várnak?
Ha megnézzük az M3 jelenlegi forgalmát, az ukrán -orosz forgalom szerintem a tizede sincs, mint a román (moldáv,bolgár). Inkább a román határig kellene hosszabbítani Szatmárnémeti felé.
Gondolom egy párszázmilliárdos dontés előtt végeztek forgalomszámlálást.....
Bár ez 2013-ban az előző szakasz építésekor is így volt, mégis a semmibe építették tovább a pályát.