Pénzgyárat csináltak a sörből

A forgalom 3,2 százalékos növelése mellett a nettó profitot 24 százalékkal növelte a Carlsberg.
Csernátony Csaba, 2020. február 4. kedd, 13:23
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

A világ harmadik legnagyobb sörgyártójának számító dán Carlsberg növelte az eladásait a legfontosabb piacain, ugyanakkor vesztett piaci részesedéséből Oroszországban az ottani éleződő verseny miatt.

Az MTI a cég beszámolóját idézve azt írja, hogy a Carlsberg az adózott eredménye 6,6 milliárd dán korona (977 millió dollár) lett, ez 24 százalékos emelkedést jelent éves szinten. A bevétel 3,2 százalékkal, 65,9 milliárd dán koronára (9,76 milliárd dollár) nőtt.

Az ázsiai értékesítés 12,3 százalékkal nőtt, amihez jócskán hozzájárult a kínai értékesítés 19 százalékos bővülése.

HOZZÁSZÓLÁSOK